تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشورهایی که برای مقابله با داعش باید آماده شوند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه فارن پالیسی در گزارشی با عنوان "برای مقابله با داعش آماده شوید" نوشت: با انجام عملیات تروریستی در بارسلون، اکنون بسیاری از مقامات اروپایی نگران تکرار چنین حملاتی در کشورهای خود هستند.

فارن پالیسی نوشت: بسیاری از نیروهای داعش با شکست در عراق و سوریه به خانه های خود در اروپا بازگشته اند و بیم آن میروند که عملیات انفرادی به سرعت افزایش یابد.

با وجود خیابان های پر جمعیت و همچنین وجود کامیون ها، نیروها داعش در اروپا به راحتی می توانند به تنهایی دست به عملیات های خرابکارانه زده و یا تعداد زیادی از مردم را به قتل برسانند و یا زخمی کنند.

این وب سایت نوشت: مطمئنا با نبود اطلاعات کافی در مورد نیروهای تروریستی، اقدام جدی برای جلوگیری از عملیات های آنها در کشورهای اروپایی نمی توان انجام داد اما آمریکا و گروه های ائتلافی باید تلاش خود را برای نابودی آنها در همان منطقه خاورمیانه افزایش دهند. آمریکا باید ترس را کنار بگذارد و اقدام جدی تری را برای مقابله با داعش انجام دهد.

 

افزایش نگرانی برای تکرار حملات داعش در اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشورهایی که برای مقابله با داعش باید آماده شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..