تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسداشت شهید حججی در شب شعر و هنر «سر به راه»

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ عصر امروز 29 مرداد 1396 از ساعت 18 ویژه برنامه شب شعر مدافعان حرم با عنوان شب شعر و هنر «سر به راه» در راستای پاسداشت شهید ارجمند محسن حججی در نخلستان سازمان اوج با حضور جمعی از شاعران، اندیشمندان و هنرمندان برگزار می‌شود.

پاسداشت شهید حججی در شب شعر و هنر «سر به راه»

در این شب شعر و هنر، شاعران نامداری چون علی‌رضا قزوه، سعید بیابانکی، مهدی جهاندار، محمدسعید میرزایی، میلاد عرفان‌پور، مصطفی محدثی خراسانی، سجاد سامانی، سجاد رشیدی‌پور، محسن کاویانی، علی سلیمیان و برخی دیگر از شاعران معاصر حضور خواهند داشت.

همچنین در کنار شاعران، هنرمندان و اندیشمندان دیگری چون شهریار زرشناس، مسعود نجابتی، مازیار بیژنی، حسن روح‌الامین و محمدعلی گودینی در این محفل حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ مراسم شب شعر «سر به راه» در راستای پاسداشت شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافعان حرم به همت دفتر شعر و ادب سازمان هنری رسانه‌ای اوج و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم که از ساعت 18 در نخلستان سازمان اوج واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی برگزار می‌شود، برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/

ویژه برنامه شب شعر شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسداشت شهید حججی در شب شعر و هنر «سر به راه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..