تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک سقوط خودرو از طبقه هفتم پارکینگ + فیلم

لحظه وحشتناک سقوط ماشین BMW از طبقه هفتم پارکینگ طبقاتی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی وحشتناکی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط یک ماشین BMW را از طبقه هفتم  پارکینگ طبقاتی در تگزاس آمریکا به تصویر می کشد. در ابتدای این ویدئو خودرویی در حال خروج از پارکینک دیده می شود که ناگهان یک ماشین BMW از طبقه هفتم  در قسمت پیاده رو و دقیقا در قسمت عقب  کاپوت خودروی نخست فرود می آید.

گفته می شود هر دو راننده به طور معجزه آسایی از این حادثه جان سالم به در برده اند. بنا به گزارش برخی سایت های خبری آمریکایی راننده BMW که یک زن بوده در طبقه هفتم پارکینگ و در هنگام پارک خودرو، به جای فشار دادن پدال ترمز، پدال گاز را فشار داده بود.


بعد از این حادثه این زن که دچار جراحت سطحی شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و گفته می شود خطری جان وی را تهدید نمی کند.

انتهای پیام/

سقوط از طبقه هفتم پارکینگ طبقاتی؛ نجات معجزه آسای راننده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک سقوط خودرو از طبقه هفتم پارکینگ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..