تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro

به گزارش خبرنگار  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بسیاری از کاربران در بازار به دنبال گوشی هایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب دارای ویژگی های ممتاز باشند. شاید گوشی های میان رده  در بازار را بتوان از این دست گوشی ها نامید. گوشی هایی که علاوه بر قیمت مناسب، دارای ویژگی های کاربردی برای کاربر هستند. از این رو شرکت های بزرگ تولید تلفن های هوشمند با تولید گوشی های میان رده، همواره رقابت جدی برای از آن خود کردن مشتریان این گوشی ها دارند.

شرکت هواوی در 31 مارچ 2016 گوشی هواوی P10 Lite  را روانه بازار کرد. گوشی که با توجه به قیمت مناسب خود، دارای ویژگی های ممتازی است. یکی از ویژگی های ممتاز این گوشی مجهز بودن آن به آخرین ورژن اندروید، یعنی اندروید نوقا است.

 همچنین یکی از گوشی های میان رده ای که  غول الکترونیک کره جنوبی؛ سامسونگ برای سال 2017 روانه بازار کرده است گوشی گلکسی J7 pro است. این گوشی با توجه به قابلیت هایی که دارد یکی از رقیبان جدی برای سایر گوشی های میان رده در بازار اندروید به حساب می آید.

در این مطلب قصد داریم  دو گوشی تقریبا 1 میلیون تومانی این دو شرکت را با یکدیگر مقایسه کنیم.

گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro

   طراحی

جنس : جنس بدنه گوشی  هواوی P10  لایت ترکیبی از شیشه و فلز و  جنس بدنه گوشی گلکسی J7 pro  نیز تماما از فلز است. 

گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro

ویژگی  های ممتاز: گوشی هواوی p10 لایت مجهز به سنسور اثر انگشت  و همچنین دارای باتری با قابلیت شارژ سریع است. گوشی گلکسی J7 Pro نیز دارای سنشور اثر انگشت است.

اینترنت: هر دو گوشی شبکه های 2G، 3G و 4G اینترنت را پوشش می دهند.

وزن: وزن گوشی هواوی P10 لایت 146 گرم  و وزن گوشی  گلکسی J7 pro نیز 181 گرم است.  

 صفحه نمایش

گوشی هواوی P10 لایت دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 1920 است و با قابلیت مولتی تاچ یا چند لمسه است.

گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro


گوشی گلکسی J7 pro  نیز دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع AMOLED  Superبا رزولوشن 1080  در 1920 با قابلیت مولتی تاچ یا چند لمسه است. 

    دوربین
گوشی هواوی P10  لایت  دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در جلو می باشد. دوربین این گوشی نیز دارای قابلیت فوکوس لمسی، تشخیص لبخند و چهره است و همچنین قابلیت تصویربرداری با کیفیت HDR را داراست. همچنین دوربین این گوشی توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه را داراست.

گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro

 گوشی گلکسی J7 pro   نیز دارای دوربین 13 مگاپیکسلی با  دیافراگم f/1.7 و  دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگمf/1.9    در جلو می باشد. دوربین این گوشی نیز دارای قابلیت فوکوس لمسی، تشخیص چهره است و همچنین قابلیت تصویربرداری با کیفیت  HDR  را داراست. همچنین دوربین این گوشی نیز  توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه  را داراست.  

گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro

 نرم افزار 

 گوشی هواوی P10  لایت  با نسخه اندروید 7.0 نوقا به بازار عرضه شده است. 

گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro

گوشی  گلکسی J7 pro  نیز با  جدیدترین نسخه اندروید یعنی  7.1 نوقا به بازار عرضه شده است.  

سخت افزار

گوشی هواوی P10 لایت مجهز به پردازنده هیسیلیکون کیرین 658 است. دارای باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپری غیرقابل تعویض است . این گوشی نیز در یک مدل با حافظه داخلی 32GB با رم 3 گیگ عرضه شده است و قابلیت افزایش حافظه با میکرو اس دی تا 256GB را دارد.

گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro


گوشی  گلکسی J7 pro  نیز مجهز به پردازنده Exynos 7870 است. دارای باتری لیتیوم یونی 3600 میلی آمپری  غیرقابل تعویض است . این گوشی نیز در دو مدل با حافظه داخلی 32GB با رم 3 گیگ و حافظه داخلی  64GB با رم 3 گیگ عرضه شده است و  قابلیت افزایش حافظه با میکرو اس دی تا  256GB را دارند.   

رنگ و قیمت

گوشی هواوی P10  لایت در رنگ های سفید، مشکی، طلایی و آبی با قیمت 280 یورو در بازار موجود است.

گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro

گوشی گلکسی J7 pro   نیز در رنگهای  مشکی و طلایی با قیمت حدود  300 یورو در بازار موجود است.  

گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro

گزارش از حسین فلاحی 

انتهای پیام/ 

گوشی هواوی P10 Lite بهتر است یا گوشی گلکسی J7 Pro ؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هواوی P10 لایت بهتر است یا گلکسی J7 Pro»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..