تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفس دولتی‌ها در سینه حبس شد

سرنوشت کابینه دوازدهم امروز رقم خواهد خورد. پنجمین و آخرین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم امروز در بهارستان پایان می یابد.

به گزارش شمانیوز:  سرنوشت کابینه دوازدهم امروز رقم خواهد خورد. پنجمین و آخرین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم در حالی امروز در بهارستان پایان می یابد که حضور چند روزه وزیران در مجلس و بحث های داغ و چهره به چهره نمایندگان با آن ها در کنار جلسات فشرده فراکسیونی ممکن است دیدگاه نمایندگان درباره وزیران را در مقایسه با روز نخست به کلی تغییر داده باشد.

تاخیرکننده های مجلس
اسامی تاخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت رئیسه اعلام شد که بر این اساس 5 تن از نمایندگان با تاخیر در جلسه بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای دولت دوازدهم حاضر شدند.
اسامی تاخیرکنندگان آغاز جلسه علنی صبح امروز عبارتند از: 1- محمدنعیم‌ امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر 2- حسن بهرامی‌نیا نماینده مردم نهاوند 3- محمد دامادی نماینده مردم ساری 4- غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان 5-جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب

آغاز جلسه پایانی مجلس برای رای اعتماد به وزرا
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
هم‌اکنون 205 تن از وکلای ملت در صحن علنی مجلس حضور دارند که بر این اساس صندلی 85 تن از نمایندگان خالی است.

بررسی نیمه کاره صلاحیت بیطرف
حبیب ا... بیطرف پنجمین و آخرین وزیری بود که روز گذشته موافقان و مخالفانش به طرح نظر پرداختند. به دلیل پایان یافتن وقت مجلس، ادامه روند بررسی صلاحیت بیطرف در جلسه صبح امروز دنبال خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفس دولتی‌ها در سینه حبس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..