تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به زمان دارد/ ضرورت دوری از حواشی برای وزیر آموزش و پرورش

حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به زمان دارد/ ضرورت دوری از حواشی برای وزیر آموزش و پرورشکارن خانلری‌ عضو کمیسیون‌ آموزش و تحقیقات مجلس‌ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد شانس‌ موفقیت‌ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش‌ برای تصدی این وزارتخانه‌ عنوان کرد: با توجه به مسائل و برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی‌ انتظار می‌رود شرایط برای موفقیت‌ وی فراهم باشد‌.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین‌ مسائل آموزش و پرورش‌ معلمان هستند که با توجه به برنامه‌های وزیر پیشنهادی‌ این موضوع بهبود خواهد یافت اما نباید انتظار حل این مسئله را در مدت کوتاهی داشته باشیم‌.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: کیفیت آموزشی از دیگر مسائلی است که در برنامه‌های وزیر پیشنهادی مطرح شده‌ و امیدواریم وزیر پیشنهادی‌ با همکاری سایر نهادها‌ امکان تحقق این برنامه را فراهم کند.

خانلری‌ با تأکید بر اینکه مسائل آموزش و پرورش حساس و پیچیده بوده، گفت: در این عرصه نمی‌توان با سعی و خطا پیش رفت چراکه با نسل جوان کشور سر و کار داریم‌ و باید نهایت دقت را در اجرای برنامه‌ها داشته باشیم‌.

عضو کمیسیون  آموزش و تحقیقات مجلس‌ در خصوص حواشی موجود برای آموزش در پرورش عنوان کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید وزیر آموزش و پرورش در آینده مورد توجه قرار دهد فاصله گرفتن از این حواشی و تمرکز روی مشکلات آموزش و پرورش است.

خانلری‌ افزود: وجود کمپین‌ها و اظهارنظرها‌ تا حدی می‌تواند در روند تعلیم و تربیت‌ مؤثر واقع شود اما این حجم گسترده‌ از مسائل به وجود آمده نباید روی وزیر پیشنهادی‌ تأثیرگذار‌ باشد و با توجه به حساسیت‌ کار در این وزارتخانه‌ توجه به مشکلات و چالش‌ها در اولویت‌ کارها باشد.

وی یادآور شد: دوری از حواشی موجود در آموزش و پرورش به جهت فراگیر بودن آن کار دشواری است اما وزیر آینده باید این مسئله را مورد توجه قرار دهد هر چند در سایر وزارتخانه‌ها هم باید به دور از حواشی فعالیت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به زمان دارد/ ضرورت دوری از حواشی برای وزیر آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..