تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ سوءحسن برداشت

۵۸۱۵۵۳

۲۴۶  بازدید

این روزها، و مخصوصا بعد از انتخابات ریاست جمهوری اخیر، بازار استناد به قوانین رونق گرفته است. یعنی هر کسی می خواهد چیزی بگوید و حتی فحش بدهد و فضیحت بار دیگران کند، می گردد قانونی پیدا می کند و براساس بند و تبصره های آن، دیگران را مستفیض می کند.

ماهنامه خط خطی - علیرضا کاردار: این روزها، و مخصوصا بعد از انتخابات ریاست جمهوری اخیر، بازار استناد به قوانین رونق گرفته است. یعنی هر کسی می خواهد چیزی بگوید و حتی فحش بدهد و فضیحت بار دیگران کند، می گردد قانونی پیدا می کند و براساس بند و تبصره های آن، دیگران را مستفیض می کند.

به همین دلیل، تحریف ها، شایعات، جعل و تکذیب خبرها هم دیگر کمر نگ شده است. البته، به جز بعضی دم و دستگاه ها که اسمشان را نمی آوریم، ولی بخش های خبری و تحلیلی، مصاحبه، میزگرد و امکان زیرنویس کردن دارند، که خب حساب آن ها جداست!

برای همین، تصمیم گرفتیم مانند همان بعضی ها که از هر حرفی هز چیزی را که دلشان می خواهد برداشت می کنند، به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و از همه طلبکارند، ما هم چند جمله خبری را ذکر کنیم و از آن ها نتایج دلخواه خودمان را بگیریم، ببینیم چه مزه ای می دهد، شاید به مزاجمان سازگار آمد و ما هم زدیم توی کار آن ها!

خانم ابتکار: «به خاطر کباب، جنگل را به آتش نکشیم.»


برداشت ما: به خاطر کباب می توانیم فقط پارک ها، باغ ها و مراتع را به آتش بکشیم که درختانش از بین برود و تبدیل به زمین تجاری شود که در آن صورت کباب بیشتر می چسبد. همچنین، می توانیم ساختمان ها و خودروها را هم به آتش بکشیم که دل بعضی ها را کباب کنیم، ولی کاری به جنگل ها نداشته باشیم. از طرف دیگر، فقط به خاطر گریل یا سرخ کردن در انواع روغن های جامد پالم دار و مایع صنعتی وارداتی اجازه داریم جنگل را به آتش بکشیم. اگر مورد آب پز یا بخارپز هم بود، آتش زدن جنگل ایرادی ندارد.

چند مسئول: «صندوق عقب خودرو حریم خصوصی است، اما محل نشستن سرنشینان که از بیرون دیده می شود، عمومی است.»


برداشت ما: از این به بعد، می رویم در صندوق عقب خودرو هر کاری که دلمان خواست می کنیم و هر چیزی که بخواهیم جا به جا کنیم می گذاریمش در صندوق عقب. هیچ گشتی هم حق بازرسی صندوق عقب را ندارد و باید از همان پشت شیشه توی خودرو را نگاه کند و فقط می تواند به هرچه به چشمش خورد گیر بدهد و اگر شیشه ها دودی یا گلی بود و یا چیزی زیر صندلی و کف ماشین بود و به چشم نیامد، به خیر گذشته است. همچنین، هر خودرویی که درش باز بود به عنوان مکان عمومی تلقی می شود و می توانیم توی آن بنشینیم و روشن کنیم برویم، به جز بخش صندوق عقبش که مال خود صاحب خودرو باقی خواهدماند.

مدیرعامل زامیاد: «سال 97، به طور عملی با نیسان آبی خداحافظی می کنیم.»


برداشت ما: تا قبل از سال 97، هر کاری با نیسان آبی داریم انجام بدهیم و هر باری که خاور و کامیون هم توانش را ندارند با آن ببریم و هر سبقت غیرمجاز و ورود ممنوع و رد شدن از چراغ قرمز و کشیدن روی رانندگان دیگری را که دلمان می خواهد انجام بدهیم و مطمئن باشیم که بعد از سال 97، باز هم شاهد هنرنمایی های نیسان های آبی در خیابان خواهیم بود تا دلمان برایشان تنگ نشود، مانند خداحافظی ورزشکاران و سیاست مداران و بازیگران.

وزیر ورزش و جوانان: «طرح حضور بانوان در ورزشگاه ها در حال پیگیری است و به دور از حاشیه، نهایی شدن آن را دنبال می کنیم.»


برداشت ما: «در حال پیگیری بودن» لفظ مودبانه «بی خیال شدن» است و بهتر است بانوان بی خیال حضور در ورزشگاه ها شوند و از طریق گیرنده ها رنگی در خانه خود، به دور از حاشیه، صحنه های آهسته مسابقات را تماشا کنند و به جای موج مکزیکی، چیپس مکزیکی درست کند و به همسران، فرزندان و برادرانشان بدهند و به جای تشویق ایسلندی، تخمه کانادایی تفت بدهند تا آقایان خانواده که به ورزشگاه می روند با خودشان ببرند. ولی می توانند با خیال راحت بوق و طبلشان را در خانه بزنند، به شرطی که به دور از حاشیه باشند و مزاحم همسایه ها و مردان خانه و امضاکنندگان طومارها نشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ سوءحسن برداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..