تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با چند آینه ساده نامرئی شوید + فیلم

با چند آینه ساده نامرئی شوید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آینه‌ها در دنیای کنونی ما کاربردهای فراوانی دارند، اما کسانی که با علم فیزیک به سراغ دنیای پر رمز و راز آینه‌ها می‌روند با کمی خلاقیت می توانند آینه‌ها را به ابزاری شگفت انگیز تبدیل کنند.

نامرئی شدن را بارها و بارها در فیلم‌های سینمایی و البته با ابزارهای جادوی سینما دیده‌اید، حالتی که شاید برخی آرزو داشته باشند آن را تجربه کنند و یا حتی به یک بار تجربه رضایت نداده و دستیابی به قدرت همیشگی برای نامرئی شدن را خواهان باشند.

حالا یک پروفسور آمریکایی نامرئی شدن را با استفاده از چند آینه به واقعیت تبدیل کرده است، البته دستگاهی که وی ساخته بود ابتدا در مقیاس کوچک و برای محو کردن اشیاء به کار برده می‌شد و حالا این پروفسور دستگاه خود را در مقیاسی بزرگتر ساخته تا انسانها نیز بتوانند نامرئی شدن را تجربه کنند.

هزینه این دستگاه 150 دلار است و وقتی افراد در سمت راست دستگاه قرار می‌گیرند دستگاه به صورت هوشمند آنها را شناسایی کرده و با طراحی داخلی که دارد شما افراد را محو شده می بینید.

در ادامه فیلمی جالب از این دستگاه را ببینید.

انتهای پیام/

دستگاه هوشمندی که شما را نامرئی می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با چند آینه ساده نامرئی شوید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..