تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ماری بالای تخت نوزاد + تصاویر

کشف ماری بالای تخت نوزادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از شهرهای استرالیا، پدری در حال تمیز کردن اتاق کودک تازه به دنیا آمده اش بود که متوجه وجود ماری خزنده در کنار تخت نوزاد شد و در حالی که از شدت ترس مضطرب و نگران بود بلافاصله با تیم مارگیر برای گرفتن آن تماس گرفت.

این مرد تصویری از مار را ثبت و با انتشار آن در صفحه فیسبوکش، فالورهای خود را برای کشف این مار به چالش کشید. نظرات افراد در مورد این حادثه حاکی از آن است که افرادنسبت به این موضوع نگران شده و از مسئولین درخواست کرده اند که این موضوع را ریشه یابی کرده و چاره‌ای برای رفع آن بیاندیشند. 

 
تصاویر زیر مربوط به صحنه ای از استتار این مار پشت جعبه ای در کنار تخت نوزاد می‌باشد.

کشف ماری بالای تخت نوزاد 

 کشف ماری بالای تخت نوزاد

 

انتهای پیام/

وحشت پدر از دیدن مار بالای تخت نوزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ماری بالای تخت نوزاد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..