تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت 

خواننده رپ ایرانی حمید صفت که بسیار مشهور نیز هست امروز صبح به دلیل درگیری با شوهر مادرش در انتها او را به قتل رساند. حمید صفت خواننده رپ به دلیل قتل شوهر مادرش صبح امروز بازداشت شد.صبح امروز خبر فوت مشکوک یک مرد 66 ساله توسط پسر همسرش به کلانتری 145 ونک اعلام شد.

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

عکس هاي حمید صفت

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات آغاز مشخص شد پیرمردی 66 ساله به دلیل اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده هست.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به حکم بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 استان تهران , پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

پیرمرد 66 ساله که با مرگ دست و پنجه نرم میکرد قبل از مرگ خود به پلیس گفته بود توسط پسر همسرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته هست.این پسر جوان 24 ساله به اسم حمید رضا امیری صفت مشهور به حمید صفت که خواننده رپ کشورمون هم هست, ساعاتی بعد خود را به کلانتری 145 معرفی کرد.

به گزارش پارس ناز با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در بازجویی ها منکر هر گونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد.حمیدرضا در اعترافاتش گفت سه شنبه هفته قبل زمانی که وارد منزل مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش درگیر شد و من فقط مادرم را برداشته و از منزل خارج شدم و نمی‌دانم چه کسی او را به قتل رسانده هست.

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم , معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت پسر همسر مقتول در حال آماده در اختیار اداره دهم قرار دارد و تحقیقات از وی ادامه دارد.حمید صفت خواننده رپ که با روی کار آمدن فیلم « چ » و خواندن آهنگ « چ » و فرآوری کی موزیک کلیپ هست آهنگ به شهرت رسید.

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

مرکز اطلاع رسانی پلیس اطلاع شهر تهران بزرگ اعلام کرد خواننده رپ مشهور در « ساعت 20:15 » روز جاری به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه پشتیبانی از مادر خود اعتراف کرد .متهم در اعترافات آغاز عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر این که مقتول با مادرم درگیر شده ,

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

به سرعت خودم را به منزل رساندم : زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب و جرح قرار دادم

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

بیوگرافی حمید صفت

حمیدرضا امیری با اسم هنری حمید صفت خواننده رپ زیرزمینی ایران می باشد او « متولد 18 مرداد 1372 » هست و خیلی زود به شهرت رسید.این خواننده با دقت به ارتباط هاي زیادی که با هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون داشت توانست که خیلی زود اسم خود را در رسانه هاي کشور مطرح کند و راه خود را از دیگر خواننده هاي رپ جدا کند.

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

او هنوز ازدواج نکرده هست ولی مجردی زندگی می کند پدرش زمانی که او طفل بوده دار فانی را وداع گفته هست مادرش سالها بعد ازدواج می‌کند و حمید صفت منزل اش را جدا می‌کند.

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

نحوه ورود به موسیقی حمید صفت

او فعالیت موسیقی را به سبک رپ در دبیرستان اغاز کرد و به همراه دوستش علی رهرو کار خود را در این اساس ادامه داد الگوی انها امینم خواننده آمریکایی بود.بعد از توزیع فیلم « چ » که به زندگی شهید چمران میپرداخت حمیدرضا امیری یک آهنگ درمورد این فیلم و شهید چمران خواند و چهره خود را نیز به شکل شخصیت شهید چمران در این فیلم دراورد.

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

حمیدرضا امیری می‌گوید عاشق شخصیت شهید چمران هستم و آهنگ « چ » را در وصف این عالیجناب خوانده ام. آهنگسازی این آهنگ امیرعباس گلاب هست کسی که تیتراژ سریال ستایش را ساخته هست.

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

حمید صفت رپر مشهور و قتل ناپدری

حمید صفت صبح روز 28 مردادماه خود را به کلانتری ونک معرفی می‌کند و می‌گوید که ناپدری اش مرده هست ولی نمی داند که چی کسی آدمکش او هست!بعد از گزارش این خواننده پلیس به منزل آن ها می‌رود و بعد از بررسی این ماجرا همسایه هاي انها می گویند که حمید صفت با ناپدری اش درگیر شده و او را به قتل رسانده هست.گویا ناپدری او قبل از این که جانش را از دست بدهد خبر درگیری را به همسایگان اطلاع می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..