تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس یادگاری در پشت‌صحنه "قه&

عکس یادگاری در پشت‌صحنه به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر سلیمانی یکی از بازیگران مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون که با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ساعت خوش» و «باغ مظفر» به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید با انتشار عکسی خاطره انگیز  از بازیگران «قهوه تلخ» با حضور عارف لرستانی، یاد این هنرمند را گرامی داشت.

گفتنی است؛ قهوه تلخ مجموعه ویدئویی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ در بسته‌بندی‌های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شد.این سریال موفق‌ترین سریال رسانه خانگی شد و همچنین به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانه خانگی لقب گرفت.

نادر سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"به یاد عزیزانی باشیم که دیگه میون ما نیستن. عارف جان، ان شاءالله روحت شاد باشه"

عکس یادگاری در پشت‌صحنه

انتهای پیام/

نادر سلیمانی یاد و خاطره بازیگران قهوه تلخ را گرامی داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس یادگاری در پشت‌صحنه "قه&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..