تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری خیره کننده از دومین جزیره بزرگ کشور ژاپن

تصویری خیره کننده از دومین جزیره بزرگ کشور ژاپنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوکایدو دومین جزیره‌ی بزرگ ژاپن و همچنین شمالی‌ترین حوزه‌ی اداری این کشور است.

این جزیره با ارایه‌ی فعالیت‌ها و پیشنهادهای تفریحی مختلف از جمله تفرجگاه اسکی، دشت‌های پر گل، روستاهای سنتی و شهرک‌های مدرن، در تمام طول سال گردشگران را مجذوب خود می‌کند. در واقع به نوعی می‌توان تمام دنیا را در همین جزیره کشف کرد.

هوکایدو  تنگه تسوگارو آن را از جزیره هونشو جدا می‌سازد. هوکایدو با یک تونل زیرآبی به نام تونل سیکان با هونشو پیوند دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری بی نظیر از دومین جزیره بزرگ کشور ژاپن را مشاهده نمایید.

 تصویری خیره کننده از دومین جزیره بزرگ کشور ژاپن

 انتهای پیام/

با دومین جزیره بزرگ کشور ژاپن آشنا شوید+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری خیره کننده از دومین جزیره بزرگ کشور ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..