تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاجيان زاده: تمايل خانواده‌ها به خريد اسباب‌بازی‌ مفید بالا رفته است

جشنواره ملی اسباب بازیبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی اسباب بازی عصر امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مناف یحیی‌پور دبیر جشنواره ملی اسباب بازی و علیرضا حاجیان‌زاده, مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این مراسم مناف یحیی‌پور دبیر جشنواره ملی اسباب بازی در خصوص این جشنواره گفت: شماره غرفه‌ها در سومین دوره جشنواره ملی اسباب بازی از 71 غرفه در دوره قبل به 104 غرفه رسید. سهم واردکننده‌های اسباب بازی در جشنواره بدون آنکه محدودیتی برای آن‌ها ایجاد شود به 10 درصد رسیده است.

وی افزود: با توجه به تجربه دو دوره گذشته در این جشنواره, رویکرد ما به سمت بازی‌های ایرانی است و ضمن ارائه بازی‌های ایرانی و نیز بازی‌های حرکتی, محله اسباب‌بازی‌ها را با حضور مربیانی از پنج استان کشور دایر کردیم. غرفه تجربیات هنری و ایده‌های نو فرصتی را برای نگاه به پیرامون ایجاد کرد.

دبیر جشنواره ملی اسباب‌بازی با اشاره به امکان مشاوره به بازدیدکنندگان در عرصه اسباب بازی در این دوره از جشنواره اظهار داشت: هفت کارگروه عمومی و اختصاصی با حضور افراد حقوقی و حقیقی مرتبط با اسباب بازی تشکیل می‌شود. خوشبختانه هم مقدمات فعالیت مستمر و جدی جشنواره ملی اسباب بازی فراهم شده است و هم گام‌های اولیه تدوین استانداردهای اسباب بازی برداشته شد. امیدوارم سال آینده شیوه‌نامه تدوین این استانداردها فراهم شود. سعی ما بر این است که صمیمانه نقدها را بشنویم و ثبت کنیم و به تدریج از کاستی‌ها بکاهیم. 

در این مراسم، انتشارات نوبهار و موسسه میراث و حفظ تمدن پارس رتبه سوم را در بخش طرح‌های ثبت اسباب‌بازی به دست آوردند. رتبه دومین این بخش به نادر گیاهی اختصاص یافت.

 غزال اسماعیلی و نگار رضایی رتبه نخست جایزه ستاد فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز ستاد فن‌آوری ریاست جمهوری را کسب کردند. رتبه دوم این بخش به امیر حیدری فراهانی و محمد جواد ابراهیمی, اختصاص یافت.

 در بخش الکترونیک فن گستران الکترونیک بایان, کاوشگر نیاز فردا, امیر حیدری فراهانی و محمدجواد ابراهیمی بسامی برگزیده شدند.

سپس، علیرضا حاجیان زاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به نمایشگاه امسال اسباب بازی اظهار داشت: به نظر می‌رسد نمایشگاه امسال, اسباب بازی دو واقعیت مهم و امید بخش را آشکار کرد. واقعیت هایی که اگر به آن توجه شود, می تواند صنعت اسباب‌بازی را با رشد مواجه کند. افزایش معنادار استقبال مردم از نمایشگاه از یک سو و دقت نظر در انتخاب اسباب بازی, از سوی دیگر می‌دهد كه والدين و بچه‌ها به انتخاب هايشان حساس شده اند.

وی افزود: نحوه بهره مندی از آگاهی‌مان نسبت به انتخاب اسباب بازی توسط مردم مهم است. مدیران عرصه اسباب بازی کسانی هستند که هم به نیازهای به وجود آمده توجه کنند، هم آن را جهت دهند. میل به دستیابی به اسباب بازی‌های مفیدتر به شکل معناداری بالا رفته است. اگرچه واقعیت این است که سهم بازار داخلی با وضعیت مطلوب در بخش اسباب بازی تفاوت دارد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تاکید بر اینکه حضور جوانان خلاق در عرصه اسباب بازی را نمی‌توان نادیده گرفت، اظهار داشت: این دوره از جشنواره ملی اسباب بازی را می توان دوره امید خواند.

در پايان غلامی و امین بهشتی برای اثر بند چین, شهرزاد صالحی برای اثر کیف سرگرمی و حلزون, مژده دانش پژوه و هنگامه حکیمیان برای اثر عروسک باجی در این جشنواره برگزیده شدند.

سیامک محی الدین بناب برای قطار چوبی و صادق کمیل نژاد تقدیری های سومین دوره جشنواره ملی اسباب بازی بودند. همچنين شرکت ایران پتک انتشارات عسل نشر و بازی در این جشنواره برگزیده شدند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاجيان زاده: تمايل خانواده‌ها به خريد اسباب‌بازی‌ مفید بالا رفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..