تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها

۵۸۴۶۱۵

۶۵۳  بازدید

شهر نورنبرگ آلمان در دوران نازی‌ها اهمیت زیادی داشت. به دلیل ارتباط شهر با امپراتوری روم مقدس و موقعیت آن در مرکز آلمان، حزب نازی این شهر را انتخاب کرد که تا کنوانسیون عظیم حزب نازی ها با نام تظاهرات نورنبرگ را در آنجا برگزار نماید.

وبسایت فردا: شهر نورنبرگ آلمان در دوران نازی‌ها اهمیت زیادی داشت. به دلیل ارتباط شهر با امپراتوری روم مقدس و موقعیت آن در مرکز آلمان، حزب نازی این شهر را انتخاب کرد که تا گردهمایی عظیم حزب نازی ها با نام تظاهرات نورنبرگ را در آنجا برگزار نماید.

این تظاهرات در سال های 1927، 1929 و 1933 تا 1938 برگزار گردید. پس از ظهور آدولف هیتلر در سال 1933، تظاهرات نورنبرگ به رویداد تبلیغاتی مهم نازی‌ها تبدیل شد. امروزه نیز هنوز بسیاری از آثار معماری دوره نازی همچنان در شهر به چشم می خورد. در ادامه تصاویری از این شهر را در سال 1910 میلادی می‌بینید.

تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها  تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر دیده‌نشده از مهم‌ترین شهر نازی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..