تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




500 میلیون دستگاه اندرویدی از قابلیت Instant Apps استفاده می‌کنند

500 میلیون دستگاه اندرویدی از قابلیت Instant Apps استفاده می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل قابلیت Instant Apps یا همان برنامه‌های فوری برای نخستین بار در سال گذشته میلادی ارائه شد و بر اساس آن شما با تپ کردن روی یک وب سایت می توانستید به راحتی تمامی محتوای آن وب سایت را برای نمایش در قالب اپلیکیشن، بدون نصب نرم افزار در اختیار داشته باشید.

قابلیت برنامه‌های فوری در دی‌ماه به صورت محدود ارائه شد و در خرداد در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت، شرکت گوگل در چند ماه اخیر این قابلیت را گسترش داده و اکنون اعلام کرده است 500 میلیون دستگاه اندرویدی از قابلیت Instant Apps استفاده می‌کنند.

در حال حاضر قابلیت یادشده برای اندروید 6.0 و بالاتر طراحی شده و گوگل قصد دارد برای اندروید 5.0 نیز این قابلیت را فعال کند، هرچند هنوز هم تمامی دستگاه‌های اندرویدی 6.0 نمی‌توانند از قابلیت Instant Apps استفاده کنند.

 گوگل همچنین اعلام کرده است اپلیکیشن‌هایی که خود را با قابلیت برنامه‌های فوری هماهنگ ساخته‌اند، نتایج مثبتی را در تعامل با کاربرانشان دریافت کرده‌اند و برخی سایت‌ها میزان بازدیدشان تا 130 درصد نیز افزایش داشته است.

 گوگل تلاش دارد با انتشار آمار استفاده کنندگان از Instant Apps برنامه نویسان بیشتری را برای پیوستن به این قابلیت تشویق کند.

انتهای پیام/

گوگل با ارائه آماربرنامه نویسان را برای استفاده از Instant Apps ترغیب می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «500 میلیون دستگاه اندرویدی از قابلیت Instant Apps استفاده می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..