تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر معظم انقلاب در خصوص خواندن نماز اول وقت در ادارات چه نظری دارند؟+ فیلم

رهبر معظم انقلاب در خصوص خواندن نماز اول وقت در ادارات چه نظری دارند؟+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای گذشته عکسd از یک بنر با مفهوم "نخواندن نماز در یک کارخانه جریمه ‌ای 120 هزار تومانی به همراه دارد"، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، عکسی که برداشت‌های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی به دنبال داشت و بسیاری از این اقدام مسئولان کارخانه انتقاد کردند.

ستاد اقامه نماز کشور نیز به این موضوع واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای گفته است: "با عنایت به خبر منتشر شده مبنی بر جریمه نقدی و یا اخراج از یكی از كارخانه ها ، برای كاركنانی كه به نماز جماعت نمی روند . با پیگیری های صورت گرفته متاسفانه این اقدام ناصواب واقعیت داشته و با تماس صورت گرفته با مدیر كارخانه علی رغم نیت خیر ایشان به كج سلیقگی در این خصوص اذعان داشتند و مقرر گردید سریعا این روند اصلاح گردد".

پس از انتشار تصویری از این بنر در کارخانه و همچنین واکنش‌های کاربران و ستاد اقامه نماز، فیلمی از سخنان رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص اجبار نشدن افراد در خواندن نماز اول وقت و یا شرکت اجباری در نماز جماعت در کارخانه ها و ادارات منتشر شد که به معنای واقعی خود فصل الخطاب است.

ایشان می فرمایند: "اینکه بخشنامه کنیم کارمندان باید سر ظهر اول نماز اول وقت بخوانند درست نیست، یا اینکه حتما افراد در نماز جماعت شرکت کنند، اینطور نیست، نماز جماعت مستحب است".

در ادامه فیلم سخنان رهبر انقلاب را که بیاناتشان همواره راهنما و راهگشا بوده است مشاهده کنید.

انتهای پیام/

واکنش ستاد اقامه نماز در خصوص خواندن نماز اول وقت اجباری در یک کارخانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر معظم انقلاب در خصوص خواندن نماز اول وقت در ادارات چه نظری دارند؟+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..