تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک رفاه روابط کارگزاری خود را با شبکه بانک های خارجی گسترش داد

بانک رفاه با گسترش شبکه کارگزاری خود نزد ober bank اتریش حساب افتتاح کرد.

به گزارش شمانیوز، این بانک برای گسترش روابط کارگزاری با شبکه بانک های خارجی، پس از برقراری ارتباط با ober bank اتریش به عنوان یکی از بانک های معتبر و تراز اول اروپایی، اقدام به افتتاح حساب کارگزاری به ارز یورو نزد این بانک کرد.
گفتنی است با افتتاح این حساب تمامی امور مرتبط با واردات کالا از جمله گشایش اعتبار (ابلاغ، معامله و پوشش) و کارسازی حوالجات ارزی به صورت مستقیم به بانک مذکور در کشورهای اتریش، آلمان، اسلواکی، جمهوری چک و مجارستان امکان پذیر است.

منبع:روابط عمومی بانک رفاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک رفاه روابط کارگزاری خود را با شبکه بانک های خارجی گسترش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..