تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقد و بررسی مستند «دوباره زندگی» در قاب سلامت شبکه مستند

نقد و بررسی مستند «دوباره زندگی» در قاب سلامت شبکه مستندبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «قاب سلامت» امروز با حضور دکتر عبدالرحیم حزینی فوق تخصص خون و آنکولوژی و ناصر صفار کارگردان مستند «دوباره زندگی»، به نقد و بررسی این اثر می‌پردازد.

«دوباره زندگی» مستندی درباره عبدالرحیم حزینی پزشک خیری است که می‌خواهد بیمارانش زندگی کنند نه اینکه زنده بمانند.

حزینی دارای دکترای تخصصی خون و سرطان از دانشگاه جنوا و بنیان‌گذار طب تسکینی در کشور است، او پس از 30 سال زندگی در ایتالیا به ایران بازگشته و به استان‌‌های مختلف و دورافتاده می‌رود تا با کمک خیرین بیماران سرطانی نیازمند از لحاظ روحی و مالی را حمایت کند.

حزینی که معتقد بود مشکل بیماران سرطانی در ایران این است که وقتی بیماری آن قدر پیشرفت می‌کند که دیگر خوب شدنی نیست و به اصطلاح پزشک بیمار را «جواب می‌کنند»، هیچ مرکزی برای پیگیری بیماران صعب‌العلاج وجود ندارد، پس از ورود به کشور به راه‌اندازی مرکز مراقبت‌های تسکینی همت کرد.

مجموعه مستند «قاب سلامت» به بررسی و پخش آثار منتخب جشنواره سلامت می‌پردازد، این برنامه امروز 28 مرداد ساعت 14 از شبکه مستند پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقد و بررسی مستند «دوباره زندگی» در قاب سلامت شبکه مستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..