تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«تهمت مستطاب» اوایل مهرماه وارد بازار کتاب می‌شود

تهمت مستطاب اوایل مهرماه وارد بازار می شود/ چاپ دوم سایه عاشقی منتشر شدناصر پروانی شاعر، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان «تهمت مستطاب» که قرار بود مرداد ماه منتشر شود، تا اوایل مهر ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد.

این کتاب مجموعه شعرم در قالب غزل است. هم اکنون کتاب دیگرم با عنوان «سایه عاشقی» از سوی انتشارات سخنوران به چاپ دوم رسیده است. این کتاب با اقبال عمومی مواجه شد و گمان می‌کنم تا هفته آینده به چاپ سوم برسد.

وی افزود: کتاب «سایه عاشقی» داستان اجتماعی عاشقانه است که آن را بر طبق دوست داشتن‌های دهه 80 و 90، نوشته‌ام. شخصیت اصلی داستان مردی است که با دختر خانمی مبتلا به سرطان آشنا می‌شود. در این کتاب از سازمان‌هایی مثل محک حرف به میان آورده‌ام. این کتاب نشان می‌دهد افراد مبتلا به سرطان تا زمانی که هستند، می توانند زندگی عادی داشته باشند.

پروانی در ادامه گفت: گویا اقبال افراد کتابخوان جامعه به داستان بیشتر از شعر است. بیشتر کتاب داستان می‌خوانند. گویا نسل جوان و کتابخوان‌های ما سعی می کنند، شعرها را در صفحات و سایت‌های مجازی بخوانند و داستان را در قالب کتاب مطالعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««تهمت مستطاب» اوایل مهرماه وارد بازار کتاب می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..