تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح مجدد لاریجانی درباره فهرست اموال وزرا

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره فهرست اموال وزرا گفت: من دوبار دیگر در مجلس به این اخطار پاسخ دادم و خواهش می‌کنم این اخطارهای مشابه را نفرمائید.

به گزارش شمانیوز:علی لاریجانی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره فهرست اموال وزرا گفت: من دوبار دیگر در مجلس به این اخطار پاسخ دادم و خواهش می‌کنم این اخطارهای مشابه را نفرمائید، همانطور که خود به قانون اساسی مسلط هستید و می‌دانید آنچه که الزام‌آور است، اینست که اموالشان را باید به رئیس قوه قضائیه بدهند تا ایشان بررسی کنند که مخالف حق افزایش پیدا نکرده باشد.

وی یادآور شد: برخی از آقایان وزرایی که مطرح هستند، قبلا سابقه وزارت داشتند و می‌شود از قوه‌قضائیه پرسید که آیا خلاف حق افزایش پیدا کرده یا نه، برخی نیز تازه اول کارشان است و برای وزارت مطرح هستند بنابراین آنجا سابقه‌ای ندارند که سؤال کنیم اما مثل بقیه شئون، تحقیق و بررسی کنید، از خودشان یا جاهایی که می‌توانید سؤال کنید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اینکه در کانال‌ها یک چیزی گفته می‌شود در سایر امور نیز می‌گویند شما باید اینجا بین خود و خدای خودتان قضاوت کنید، ما که نمی‌توانیم به خاطر این کانال‌ها تصمیم بگیریم، آنچه که حق است باید تصمیم گرفته شود. بررسی کنید حالا آنقدری که لازم است پیگیری خواهم کرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح مجدد لاریجانی درباره فهرست اموال وزرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..