تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین «تلخ» به روزهای پایانی نزدیک شد

کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تدوین «تلخ» به روزهای پایانی نزدیک شد/ صداگذاری، موسیقی و اصلاح رنگ به صورت همزمانمجید اسماعیلی پارسا نویسنده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «تلخ» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم در حال حاضر در مراحل پایانی تدوین توسط حمید نجفی راد قرار دارد و احتمالا حدود یک هفته آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: پس از تدوین، به صورت همزمان صداگذاری، موسیقی و اصلاح رنگ آن به ترتیب توسط آرش قاسمی، مسعود سخاوت دوست و حمید فطوره‌چیان انجام خواهد شد.

کارگردان «گمیچی» درباره زمان آماده شدن نسخه نهایی «تلخ» اظهار داشت: فکر می‌کنم حدود یک ماه آینده نسخه نهایی آن آماده شود و پس از آن برنامه ارسال به جشنواره‌های بین‌المللی را در دستور کار قرار می‌دهیم.

 عوامل فیلم سینمایی «تلخ» عبارتند از: کارگردان: مجید اسماعیلی‌ پارسا، تهیه‌کننده: عباس روزی‌طلب، نویسندگان: مجید اسماعیلی ‌پارسا، امیرمحمد عبدی، مدیر فیلمبرداری: محمد فکوری، صدابردار: شکرالله داموغ، طراح گریم: فرشاد تندنویس، طراح صحنه و لباس: مجید اسماعیلی‌پارسا، تدوین: حمید نجفی‌راد، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، جانشین تهیه‌کننده: غلامحسین حضرتی، عکاس: حنان برهانیان

در این اثر بازیگرانی چون: هستی رحیمی‌زاده، زاوش تقوایی، پریسا درافشان و سیدیاسین جعفری نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین خبرها از تدوین و صداگذاری فیلم سینمایی تلخ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین «تلخ» به روزهای پایانی نزدیک شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..