تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاجعه‌ای که باز گذاشتن شیر آب به وجود می‌آورد + فیلم

اگر شیر آب خانه چند شبانه روز باز بماند چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فراموش‌کاری یا حواس‌پرتی، پیش‌آمدهای طبیعی است که بطور قطع یکبار هم که شده در طول  زندگی به سراغ ما می‌آید و بسته به نوع و شدت آن باعث اتفاقات مختلف خواهد شد. نبستن شیر‌آب، باز ماندن در، خاموش نکردن گاز، روشن ماندن برق و ... تنها بخشی از خراب‌کاری‌های روزمره‌ای است که ممکن است افراد در طول روز مرتکب آن شوند.

در خبری از همین جنس، این بار دو مرد ماجراجو بصورت کاملا آگاهانه و خود خواسته، تصمیم می‌گیرند یکی از این فراموش‌کاری‌ها را تجربه کنند و نتیجه نهایی آن را  دنبال کنند. آنها چند شبانه‌روز جریان آب را در خانه رها می‌کنند و از طریق دوربین مداربسته داخل خانه اتفاقات رخ داده را لحظه به لحظه دنبال می‌کنند، نتیجه کار دیدنی و البته دلهره‌آور شده است.

 

 انتهای پیام/

اگر شیر آب خانه چند شبانه روز باز بماند چه اتفاقی می‌افتد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاجعه‌ای که باز گذاشتن شیر آب به وجود می‌آورد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..