تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرفه‌ای ترین بیلیارد باز دنیا + فیلم

حرفه‌ای ترین بیلیارد باز دنیا + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنها بیلیارد بازها می‌دانند که قدرت هر ضربه وارد شده در روند بازی بیلیارد چقدر مهم و تاثیر گذار است؛ ورزشی گران قیمت که با تکیه بر تمرکز ذهنی بالا و محاسبات پیچیده ذهنی  افراد طراحی شده و علاقمندان مخصوص به خود را دارد.

در خبری هیجان انگیز از همین دست، دختر بیلیارد بازی را ببینید که  حرکاتی فوق‌العاده او در این بازی بینندگان را شگفت‌زده کرده است. اشکالی که با توپ روی میز ساخته شده تنها در یک نقطه جای خالی دارد که آن نقطه هم بوسیله توپ این نابغه کامل شده و شکل روی میز تکمیل می‌شود.

گفتنی است؛ کلمه بیلیارد ریشه در کلمه بیلارت فرانسوی دارد که به معنی نوعی چوب سفت و محکم است. این بازی تا قرن 15 برای مدتی درمناطقی مثل اروپای شمالی یا فرانسه و بر روی چمن انجام می شد و بعدها به شکل امروزی تغییر یافت.

انتهای پیام/

حرکات این دختر همه را شگفت زده کرده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرفه‌ای ترین بیلیارد باز دنیا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..