تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت به سبک فیلم مشهور تنها در خانه+فیلم

سرقت به سبک فیلم مشهور تنها در خانه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی ابشگاه خبرنگاران جوان،پسر نوجوانی اهل میامی که در خانه تنها بود،پس از اینکه صدایی از سمت در شنید به همراه سگش برای باز کردن آن رفت، غافل از این که دو سارق خطرناک پشت در خانه هستند و به محض باز شدن در، سارقان به دنبال پسر دویدند اما وی از در پشتی آشپزخانه فرار کرد و جان سالم به در برد.

پس از فرار پسرک از دست دزدها،آنها در فرصتی که داشتند، شروع به جمع کردن وسایلی کردند که به نظرشان قیمتی بود، یا به کارشان می آمد.

با توجه به مشاهدات پسر 14 ساله و تصاویری که دوربین مداربسته ضبط کرده، مشخصات جزیی که درباره آنها اعلام شده فقط رنگ تیره پوستشان و سن آنهاست که بین 28 تا 30 سال تخمین زده شده است.

در ادامه فیلمی از چگونگی فرار این پسر از دست سارقان را ببینید.

انتهای پیام/

حمله سارقان به پسر نوجوان در میامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت به سبک فیلم مشهور تنها در خانه+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..