تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت ال‌جی از رقابت با سامسونگ عقب نماند

شرکت ال جی از رقابت با سامسونگ عقب نماندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده شرکت ال جی در حال تلاش است تا بتواند خود را به شرکت سامسونگ نزدیک کند و در رقابت با این شرکت بزرگ خودی نشان دهد. در همین راستا ال جی در حال برنامه ریزی برای معرفی صفحه نمایش حساس به فشار است.

یک منبع کره ای اعلام کرد که شرکت ال جی قصد دارد  وی فبلت نسل جدید خود با نام «V30» از فناوری صفحه نمایش حساس به فشار انگشت استفاده نماید. پیش از این شرکت سامسونگ اعلام کرده بود که قصد دارد گوشی جدید پرچمدار خود یعنی «laxy Note 8» را به فناوری صفحه نمایش حساس به فشار مجهز کند و حتی این فناوری را به شکل محدود در مدل های Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus رائه داد. اما گویا شرکت ال جی قصد دارد که گوی سبقت را از سامسونگ برباید و زودتر از سامسونگ از این فناوری استفاده نماید.

گفتنی است که شرکت Immersion، سازنده فناوری فورس تاچ اپل پیش از این ذکر کرده بود که قرار است با شرکت ال جی برای شخصی سازی این فناوری همکاری کند.

تکنولوژی «Touch Sense» یا همان «صفحه نمایش حساس به فشار» فناوری‌ای است که سطح و الگوهای مختلفی از فشار را تشخیص می‌دهد. در رابطه با توضیح این فناوری و استفاده آن در گوشی V30، شرکت ال جی اعلام کرده است :

" زمانی که شما نرم افزار و سخت افزار فوق العاده را با هم در یک گوشی استفاده می‌کنید ، آن گوشی قطعا خواهد درخشید و ما برای ساخت V30 همین هدف را دنبال کردیم و استفاده از تکنولوژی Touch Sense در این گوشی به کاربران کمک بسیاری خواهد کرد. "

گفتنی است؛ گوشی هوشمند V30 شرکت ال جی در تاریخ 28 سپتامبر 2017 عرضه خواهد شد.

 انتهای پیام/

گوشی وی 30 ال جی با قابلیتی جدید عرضه می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت ال‌جی از رقابت با سامسونگ عقب نماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..