تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترازوی نامتوازن رشته‌های دانشگاهی و تقاضای کشور/ حسگر‌هایی که بینایی را به چشمانتان باز می‌گردانند/ انتخاب رشته بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب در دانشگاه آزاد/ کشف مقبره‌هایی مرموز و باستانی در مصر

ترازوی نامتوازن رشته های دانشگاهی و تقاضای کشور/ حسگرهایی که بینایی را به چشمانتان باز می گردانند/ انتخاب رشته بیش از 59 درصد داوطلبان در کنکور96/ کشف مقبره‌هایی مرموز و باستانی در مصربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

تحصیلات عالیه؛ از سونامی بیکاری تا موج رشته های لوکس دانشگاهی
صندلی خالی دانشگاه و جنگیدن برای برخی رشته‌ها ۲ روی سکه انتخاب رشته هستند، اما در این میان نباید از بازارکار مشاغل هم غافل شد.

معجزه کدو در پیشگیری از سرطان و ام اس+ اینفوگرافیک
كدو ارزش تغذيه‌ای زيادی دارد و در پیشگیری از بیماری هایی چون سرطان، ام اس، فشارخون و پروستات بسیار موثر است.

بدهی ۱۱۵ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله
فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله گفت: میزان مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سازمان‌های بیمه گر به ۱۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

انتخاب رشته بیش از 59 درصد داوطلبان مجاز کنکور 96
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۶، ۲۵ مرداد ماه پایان یافت و بر اساس آمار اولیه ۵۹.۱۲ درصد داوطلبان مجاز، انتخاب رشته کردند.

کشف مقبره‌هایی مرموز و باستانی در مصر + تصاویر
باستان شناسان مصری به تازگی موفق به کشف سه مقبره با قدمت بیش از ۲۰۰۰ سال در کشور مصر شده اند.

امکان تشخیص آلزایمر با معاینه چشم
شناسایی بیماری آلزایمر، سال ها قبل از بروز علائم آن از طریق معاینه چشم امکان پذیر خواهد شد.

جالی خالی حمایت‌های بیمه‌ای در بخش خدمات توانبخشی
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: پوشش سازمان‌های بیمه گر در بخش بیمه‌های بازرگانی، پایه‌ای و نظام توانبخشی با مشکل مواجه است.

حسگرهایی که بینایی را به چشمانتان باز می گردانند
کار گذاشتن سنسور‌های بینایی برای بهبود بینایی افراد کم بینا و نابینا، از جمله روش‌هایی است که در اروپا و آمریکا انجام می‌شود و قرار است به زودی در ایران هم از این روش استفاده شود.

انتخاب رشته بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی
سرپرست مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد گفت: بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون مقطع کارشناسی ثبت‌نام کردند.

فراموش کردن خاطرات ناگوار؛ نوید کشفی جدید در دنیای پزشکی
برخی افراد خاطرات ناگوار را هرگز فراموش نمی‌کنند که این موضوع تاثیر مخربی بر ذهن آن‌ها می‌گذارد، اما کشفی جدید در دنیای پزشکی نوید فراموش کردن خاطرات منفی را به افراد می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترازوی نامتوازن رشته‌های دانشگاهی و تقاضای کشور/ حسگر‌هایی که بینایی را به چشمانتان باز می‌گردانند/ انتخاب رشته بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب در دانشگاه آزاد/ کشف مقبره‌هایی مرموز و باستانی در مصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..