تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعيين سیاست‌های تشویقی برای تحصیل رتبه‌های برتر کنکور در دانشگاه فرهنگیان

موسی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

 تخصیص سیاست‌های تشویقی برای تحصیل رتبه‌های برتر کنکور در دانشگاه فرهنگیاننعمت‌اله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد ساماندهی سیاست های تشویقی این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت در نظر گرفته شده که حدود 10 هزار نفر بوده دانشجویان متناسب با ضوابط دانشگاه پذیرش می‌شوند و امسال با توجه به اینکه 40 هزار نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند شرایط بهتری برای ارائه خدمات آموزش وجود دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان شبانه‌روزی بوده و با توجه به کاهش جمعیتی که انتظار داریم وضعیت اسکان دانشجو معلمان در شرایط بهتری قرار می‌گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به بهبود شرایط از نظر ارائه خدمات به دانشجو معلمان از اساتید مدعو کمتری استفاده خواهد شد و دانشجو معلمان تحت آموزش‌های اساتید هیات علمی و مستقر در دانشگاه قرار می‌گیرند.

موسی پور با اشاره به اینکه سال گذشته یک سوم داوطلبان تحصیل در این دانشگاه دارای رتبه‌های سه رقمی بودند، تصریح کرد: سیاست های تشویقی برای رتبه‌های برتر کنکور96 در نظر گرفتیم از جمله اینکه رتبه‌های تک و 2 رقمی پاداش 20 میلیون ریالی و رتبه‌های سه رقمی پاداش 10 میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

اعطای کمک هزینه تحصیلی 2.5 میلیون ریالی به رتبه‌های برتر

وی افزود: علاوه بر این سیاست های تشویقی، اعطای کمک هزینه تحصیلی 2.5 میلیون ریالی در دوران تحصیل به رتبه‌های برتر تعلق می‌گیرد و اولویت دریافت وام نیز برای این گروه از دانشجو معلمان مورد توجه است.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: رتبه‌های اول تا سوم  مسابقات فرهنگی‌هنری ، قرآنی همچنین مسابقات ورزشی طی 2دوره اخیر که در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند از پاداش 10 میلیون ریالی بهره‌مند خواهند شد و تمامی داوطلبان باید بر اساس شرایط سنی اعلام شده از سوی آموزش و پرورش برای تحصیل در این دانشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعيين سیاست‌های تشویقی برای تحصیل رتبه‌های برتر کنکور در دانشگاه فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..