تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمونه موفق مدیریتی جهادی در «فرشته‌ها هنوز در راهند»

نمونه موفق مدیریتی جهادی در «فرشته‌ها هنوز در راهند»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند؛ «فرشته‌ها هنوز در راهند» مستندی درباره زندگی و فعالیت‌های خیرخواهانه حاج عبدالله والی مشهور به پیام‌بر بشاگرد است و با نگاهی جامع به فرصت‌ها و محرومیت‌های منطقه وسیع بشاگرد، نمونه موفق یک مدیریت جهادی، انقلابی و موفق را به تصویر می‌کشد.

در خلاصه این مستند آمده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با شروع نهضت محرومیت زدایی، برادران والی به فرمایش امام راحل در منطقه وسیع بشاگرد مشغول محرومیت زدایی شدند. ساخت حوزه علمیه، مدرسه، مسجد، مرکز بهداشت و آبرسانی تنها بخشی از این فعالیت‌هاست. علی‌رغم تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جهادگران، هنوز محرومیت‌های قابل ملاحظه‌ای دامن گیر مردم شریف این منطقه است.

بشاگرد منطقه‌ای است وسیع محصور بینِ استان‌های هرمزگان و كرمان و سیستان و بلوچستان، با آب و هوایی گرم و تپه‌ماهورهای آب‌رفتی و پوششِ گیاهیِ فقیر است و بیش از هشتاد هزار نفر جمعیت كه در آن پراكنده شده‌اند.

عبدالله والی که به عنوان نماد مدیریت جهادی شناخته می‌شود، سال ۶۱ با حکمی رسمی از سوی امام خمینی (ره) برای محرومیت زدایی از«بشاگرد» به آن منطقه رفت و در حدود ۲۲ سال و با اجرای طرح‌های گسترده عمرانی، مردم محروم بشاگرد را از فقرهای مختلف رهانید.

او به دلیل وضع نامناسب بهداشتی منطقه ۱۲ بار به بیماری مالاریا مبتلا شد و تا پایان عمر از عوارض ناشی از این بیماری رنج می‌برد.

والی ۸ اردیبهشت ۱۳۸۴ پس از حضور ۲۳ ساله‌اش در بشاگرد در سن ۵۶ سالگی در اثر سکته قلبی درگذشت و پیکرش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

«فرشته‌ها هنوز در راهند» امشب ساعت 22 از شبکه مستند سیما پخش و فردا ساعت 12 بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمونه موفق مدیریتی جهادی در «فرشته‌ها هنوز در راهند»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..