تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیبایی‌های طبیعی سوئیس +تصاویر

سوئیس تکه ای از بهشت روی زمین +تصاویر به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سوئیس،  ۱۳۳ امین سرزمین پهناور جهان است و تنها حدود ۷/۵ میلیون سوئیسی و مهاجر در ۲۶ ایالت آن زندگی می کنند و پایتخت آن برن  است، اما مطمئنا نام دو شهر پر آوازه زوریخ  و ژنو را هم شنیده اید که دو قطب اقتصادی و سیاسی این کشور محسوب می شوند، تا این حد که یکی از دو دفتر اروپایی سازمان ملل در شهر ژنو قرار دارد و دانشگاه زوریخ از معتبر ترین دانشگاه های جهان است.

اما جدا از ویژگی های منحصر به فرد این کشور در رابطه با حقوق شهروندی، سوئیس به سبب طبیعت زیبا و چشم انداز مسحور کننده کوه های آلپ در ناحیه ی کوهستان ژورا ( Jura Mountains ) در شمال غربی این کشور و حوالی مرز فرانسه، شهرت فراوانی دارد.

در زیر تصاویری محسور کننده از این کشور را مشاهده می کنید .

انتهای پیام/

تصاویری ناب از سوئیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیبایی‌های طبیعی سوئیس +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..