تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه افتخارات زیدان در دوران بازیگری و مربیگری + اینفوگرافیک

زیدان در دوران مربیگری یا بازیگری موفق‌تر بود؟ +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زین‌الدین  زیدان ملقب به زیزو بازیکن سابق و مربی فرانسوی فوتبال است که در حال حاضر سرمربیگری رئال مادرید را بر عهده دارد. کارشناسان زیادی بر این باورند که زیدان یکی از نوابغ و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.

او برای تیم‌های باشگاهی همچون یوونتوس و رئال مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه در پست هافبک توپ می‌زد. زیدان در طول عمر حرفه‌ای خود سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان از سوی فیفا در ۱۹۹۸، ۲۰۰۰ و ۲۰۰۳ انتخاب شد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا  افتخارات زیدان در دوران بازیگری و مربیگری را در قالب اینفوگرافیک مشاهده نمایید. 

مقایسه افتخارات زیدان در دوران بازیگری و مربیگری + اینفوگرافیک

انتهای پیام/

زیدان در دوران مربیگری موفق‌تر بود یا بازیگری؟ +اینفوگرافیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه افتخارات زیدان در دوران بازیگری و مربیگری + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..