تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف داور پرسپولیس-سیاه‌جامگان به اشتباهش

ساعت24-پرسپولیس در حالی که از سیاه جامگان با یک گل جلو بود در نهایت بازی به تساوی ۱بر۱ رسید تا شاگردان برانکو متوقف شوند. داور این دیدار قضاوت های پربحثی داشت که پرسپولیسی ها بیشتر متضرر شدند. این موضوع را خود داور نیز تایید کرده است.

اشتباهات حمید حاج‌ملک داور بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان بیشتر از حد معمول بود و در نتیجه این بازی تاثیر گذاشت. تقریبا تمام کارشناسان معتقد بودند که او شب خوبی را سپری نکرد و اشتباهات زیادی داشت و این احتمال وجود دارد که او چند هفته‌ای از قضاوت محروم شود. خود حاج‎ملک هم در گفتگو با تسنیم به اشتباهاتش اعتراف کرد. او گفت: «در برخی از تصمیم‌گیری‌هایم اشتباه کردم، اما قصد و غرضی در کارم نبود. دقیقه 41 بازی روی علی علیپور خطا صورت گرفت و پیش از گل سیاه‌جامگان، خطای هند بازیکن این تیم اتفاق افتاد. من در چهار هفته گذشته سه بازی را قضاوت کرده‌ام و داور هم روز خوب و بد دارد. پرسپولیسی‌ها حق دارند معترض باشند، اما داوری هم بالا و پایین دارد. از طرفی، باید ظرفیت شنیدن انتقادات را داشته باشیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف داور پرسپولیس-سیاه‌جامگان به اشتباهش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..