تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار جدی دیگو کاستا به اتلتیکو مادرید

۵۸۴۱۷۴

۱۳۶۹  بازدید

دیگو کاستا، مهاجم جنجالی چلسی در مصاحبه جدید خود صراحتا در مورد آینده اش صحبت کرد.

ورزش سه: دیگو کاستا، مهاجم جنجالی چلسی جایی در اندیشه های کونته در فصل جاری ندارد و هنوز وضعیت آینده اش نیز مشخص نیست.

او که بارها گفته است دوست دارد به اتلنیکو بازگردد، امروز هشداری جدی به مسئولان روخی بلانکوس داد.

هشدار جدی دیگو کاستا به اتلتیکو مادرید

کاستا در مصاحبه با ESPN گفت:« من بارها عشق و علاقه ام به اتلتیکو را ثابت کرده ام و گفته ام که دوست دارم فصل جاری برای این تیم بازی کنم ولی اگر مسئولان اتلتیکو تلاش بیشتری برای جذب من به خرج ندهند، قید بازگشت را خواهم زد و به تیمی دیگر می پیوندم.

اتلتیکو با چلسی هنوز به توافق نرسیده و من هیچ اراده جدی در میان مسئولان اتلتیکو نمی بینم. دوست ندارم برای تیمی بازی کنم که نسبت به من بی تفاوت است.

چلسی من را به باشگاه های زیادی پیشنهاد داده ولی وقتی من در برنامه های مربی این تیم جایی ندارم، دوست هم ندارم آنها برای من تعیین تکلیف کنند. دوست ندارم به خاطر اینکه چلسی به پول بیشتری برسد، به پیشنهادات مسئولین این باشگاه پاسخ مثبت بدهم.  تیم بعدی ام را خودم انتخاب خواهم کرد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار جدی دیگو کاستا به اتلتیکو مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..