تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش «سرخ، سفید، آبی» به جشنواره می‌رود/ این نمایش، یک اثر با دیسیپلین است

ماهان ره‌شناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایش «سرخ، سفید، آبی» به جشنواره راه پیدا می‌کند/ این نمایش، یک اثر با دیسیپلین استماهان ره‌شناس، بازیگر نمایش «سرخ، سفید، آبی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص متن زیبا و در خور توجه این نمایش که نوشته رویا افشار است، گفت: نمایش «سرخ، سفید، آبی» نمایشی در سبک اپیک با فاصله‌گذاری‌های دقیق است که همه چیز در آن بدون اشکال و تمیز به مخاطب ارائه می‌شود.

وی در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از این امر که در نخستین حضورش بر روی صحنه نمایش، حضور در نمایشی شکل گرفته بر پایه متنی از رویا افشار و کارگردانی سروش طاهری را تجربه می‌کند، اظهار داشت: با اینکه در این نمایش ایفای یکی از نقش‌های فرعی را بر عهده دارم، اما کاری را که انجام می‌دهم، دوست دارم.

ره‌شناس در خصوص اینکه این اثر در جشنواره‌هایی اجرا شده و قرار است در جشنواره فجر نیز حضور داشته باشد، داشتن دیسیپلین خاص را مهم‌ترین ویژگی این اثر دانسته و با تأکید بر این امر که همه چیز، از نور و رنگ و صدا گرفته تا بازی بازیگران و کارکترها، دقیقا در سر جای خود چیده شده است، تصریح کرد: در عین حال که این اثر، نگارشی از ویکتور هوگوست، اما نگاهی متفاوت به زندگی کوزت دارد و در این نگاه، جریانی خاص از روایت به گوش مخاطب خواهد رسید که به یقین می‌تواند برای بسیاری از مخاطبان آن، جذابیت داشته باشد.

این بازیگر تئاتر، در بخشی دیگر از این گفتگو، با اشاره به این امر که وجود جشنواره‌های تئاتر در کشور می‌تواند، تأثیرات بسیار زیادی بر کیفیت تولید آثار نمایشی داشته باشد، بیان کرد: جشنواره‌های تئاتر می‌بایست بیشتر جدی گرفته شود تا زمینه برای دانشجویان و دوستان علاقه‌مند به کار، برای تولید آثار بیشتر نمایشی فراهم شود.

ره‌شناس، دیدن صندلی‌های خالی سالن نمایش را موجب افتادن انرژی بازیگر و گروه تولید دانسته و با تأکید بر اینکه یک گروه نمایشی همواره سعی می‌کند با انرژی بالا به تولید یک اثر بپردازد، خاطرنشان کرد: از مردم و رسانه‌ها درخواست می‌کنم که کمی‌ بیشتر به تئاتر توجه کنند.

وی ضمن تأیید این موضوع که بهتر است که بیشتر متن نمایش‌ها بر پایه بیان مشکلات مردم باشد، اظهار داشت: من فکر می‌کنم که هنر تئاتر را باید بیشتر جدی گرفت و دقیق‌تر دید، چرا که معتقدم تئاتر زندگی کردن را به ما می‌آموزد.

این بازیگر تئاتر، در پایان این گفتگو، با اشاره به این امر که کار یک بازیگر و هنرمند این است که حس و حال اثر نمایشی را به صورت بسیار واضح به تماشاچی نشان دهد و پیام نقش خود را به خوبی به مخاطب برساند، گفت: بحمدالله تمامی تماشاگرانی که تا به امروز به دیدن این اثر نشسته اند، از آن راضی بوده‌اند و امیدوارم روند این رضایت تا پایان روز اجرا نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش «سرخ، سفید، آبی» به جشنواره می‌رود/ این نمایش، یک اثر با دیسیپلین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..