تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته‌ای پر از جشن در سینمای ایران/ برترین‌های یازدهمین جشن منتقدان تقدیر شدند

هفته‌ای پر از جشن در سینمای ایران/ برترین‌های یازدهمین جشن منتقدان تقدیر شدندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته‌ای که رو به اتمام است، سینمای کشورمان رویدادها و اخباری را پشت سر گذاشت که در این گزارش به اختصار به مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

معرفی برترین‌های یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی

برترین‌های یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران بر اساس آرای آکادمی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، در جشن منتقدان، به دبیری جعفر گودرزی معرفی شدند.

  برگزاری دو اکران خصوصی


اکران خصوصی فیلم «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آدربایجانی در ارگ تجاری تجریش و فیلم «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

جوایز برگزیدگان هفدهمین جشن حافظ اهدا شد


جوایز برگزیدگان هفدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ با حضور پیشکسوتان سینما، برگزیدگان جشن حافظ و هنرمندان سینما و تلویزیون اهدا شد.

در این میهمانی جوایز نقدی برگزیدگان جشن حافظ اهدا و از چهار پیشکسوت سینمای ایران تقدیر شد.

گفتنی است؛ این جشن تنها جشن خصوصی در سینما ایران است.

سه فیلم پروانه نمایش گرفت


شورای پروانه نمایش در جلسه 18 مرداد که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برگزار شد؛ مجوز نمایش سه فیلم: «چراغ‌های ناتمام» به تهیه‌کنندگی موسسه شهید آوینی و نویسندگی محسن جسور و کارگردانی مصطفی سلطانی در ژانر دفاع مقدس، «نسترن‌های وحشی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رهبر قنبری در ژانر اجتماعی و «کلیله و دمنه» به تهیه‌کنندگی زهرا هاشمی بهرمانی،کارگردانی و نویسندگی علیرضا توکلی بینا در ژانر انیمیشن-کودک را صادر کرد.

داوران جشنواره سینمایی سلامت معرفی شدند


محمدهادی کریمی، علیرضا رضاداد، نرگس آبیار، شهرام رفیع‌فر، محمدرضا فروتن، رضا درمیشیان، فرشته طائرپور هیئت داوران بخش سینمایی جشنواره فیلم سلامت خواهند بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته‌ای پر از جشن در سینمای ایران/ برترین‌های یازدهمین جشن منتقدان تقدیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..