تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«قرار» به بیان معضلات خانواده شهدای مدافع حرم می‌پردازد

تهیه‌کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلمی درباره خانواده شهدای مدافع حرم ساخته می‌شودسعید عصمتی تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «قرار» خبر داد و اظهار داشت: من طرح اولیه این فیلمنامه را به نگارش درآوردم البته تدوین فیلمنامه آن بر عهده خسرو نقیبی بوده است.

وی افزود: فیلم سینمایی «قرار» به مشکلات و معضلات خانواده مدافعان حرم و شهدای این مسیر می‌پردازد، این فیلم با انگیزه تکریم از فداکاری‌‌ها و ایثار خانواده‌های شهدای مدافع حرم تولید می‌شود و من با نگارش طرح اولیه آن سعی داشتم گامی هر چند کوچک در مسیر حمایت از خانواده شهدا بردارم و معتقدم که این کمترین خواسته شهدا و خانواده‌های آنها به شمار می‌آید، البته دوستان ما نیز تا به امروز با خانواده‌های شهدای مدافع حرم ابراز همدردی کرده‌اند .

عصمتی با ابراز نارضایتی نسبت به میزان حمایت مجموعه‌های فرهنگی کشور از تولید آثاری چون فیلم «قرار»، تصریح کرد: در مسیر جلب حمایت از فیلم «قرار» متوجه بی‌میلی مجموعه‌های فرهنگی شدم.

تهیه‌کننده «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» اظهار داشت: این مجموعه‌های فرهنگی به دلایل متعددی همچون کمبود بودجه از حمایت تولید فیلم «قرار» شانه خالی کردند البته من به شخصه از خدای خود خواستم که شرایطی فراهم شود که به هر شکل ممکن بتوانم این اثر را خلق کنم زیرا شاید این امر باقی‌الصالحاتی برای من و حجتی برای قدردانی از شهدا و خانواده‌هایشان باشد.


انتهای پیام/

نگارش اولیه فیلم «قرار» پایان یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««قرار» به بیان معضلات خانواده شهدای مدافع حرم می‌پردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..