تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود موزیلا فایرفاکس Firefox Browser 55.0 ، پرطرفدارترین مرورگر گوشی های هوشمند

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکر های اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است.

دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند
برخی از ویژگی های مرورگر Mozilla Firefox:
    پشتیبانی از افزودنی ها نظیر مسدود کننده آگهی و مدیر رمز عبور     نمایش فرمت های ویدئویی سایت های مختلف در مرورگر     امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی شما     بارگزاری سریع صفحات وب     محیط کاربری آسان و ساده     پشتیبانی از تمام اسمارت فون ها و تبلت ها با سایز صفحه مختلف     امکان ذخیره ی سایت ها برای مطالعه ی آفلاین     امکان افزودن و مدیریت بوکمارک ها به صورت حرفه ای     پشتیبانی کامل از فلش برای نمایش فایل های فلش این نرم افزار تا کنون حدود 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود و از کاربران آن امتیاز  عالی 4.4 از 5.0 را دریافت کرده است.

 در ادامه میتوانید این نرم افزار را برای اندروید و آیفون دانلود کنید.


تصاویری از  محیط برنامه

 
 دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند  دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند  دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند  

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود موزیلا فایرفاکس Firefox Browser 55.0.1 ، پرطرفدارترین مرورگر گوشی های هوشمند
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 39.43 مگابايت

نسخه: 55.0

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.03 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/

 دانلود فایرفاکس برای اندروید و آیفون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود موزیلا فایرفاکس Firefox Browser 55.0 ، پرطرفدارترین مرورگر گوشی های هوشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..