تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر منتشره از سردترین و زیباترین سیاره منظومه شمسی توسط ناسا

تصویری منتشره از سردترین و زیباترین سیاره منظومه شمسی توسط ناسابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جک فیشر فضانورد ناسا به تازگی تصویری از یک سیاره سرد و فوق العاده زیبا را ثبت کرده است .
این فضانورد هنگامی که خورشید در پشت ایستگاه فضایی قرار داشت از جایگاه خود در ایستگاه فضایی بین المللی خارج شده و با انتخاب این نمای بی‌نظیر، تصویری از یک سیاره سرد را به ثبت رساند. این فضانورد تصویر مورد نظر را در تاریخ 9 اوت (18 مردادماه) رسانه‌ای کرد و در خصوص آن گفته در حال امتحان قدرت لنز جدید بوده که به طور تصادفی و در کمال خوش شانسی این عکس را ثبت کرده است.

طبق گفته او این تصویر متعلق به زیباترین و سردترین سیاره‌ای است که در منظومه شمسی وجود دارد. او همچنین از اعزام دانشمندان به همراه تجهیزات بیشتر به فضا در آینده‌ای خیلی نزدیک خبر داد و افزود در حال حاضر 6 فضانورد مشغول زندگی و تحقیق در فضا هستند. تحقیقاتی که آنها انجام می‌دهند نه تنها به ما کمک می‌کند تا سیاره ای جدید به منظومه شمسی بیفزاییم بلکه این تحقیقات می‌تواند درباره زندگی ما روی زمین نیز مفید باشد.

در زیر تصویر این سیاره زیبا ارائه شده است. 

تصویری منتشره از سردترین و زیباترین سیاره منظومه شمسی توسط ناسا

 

انتهای پیام/

 

ناسا تصویری خارق العاده از سیاره ای سرد و زیبا  منتشر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر منتشره از سردترین و زیباترین سیاره منظومه شمسی توسط ناسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..