تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربروف: برای رویارویی با پرسپولیس آماده‌ایم

۵۸۴۰۵۳

۶۲۴  بازدید

سرمربی اوکراینی الاهلی عربستان پس پیروزی پرگل در لیگ عربستان اعلام کرد که برای بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آماده است.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال الاهلی شب گذشته در دومین هفته از لیگ برتر عربستان به مصاف الفتح رفت که موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر صفر رقیبش را شکست دهد و با برد به مصاف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برود.

ربروف، سرمربی اوکراینی الاهلی پس از این پیروزی عنوان کرد: فصل را با این شرایط سخت یعنی رطوبت و حرارت بالا آغاز کردیم ولی با این وجود از عملکرد بازیکنان در این بازی راضی هستم و از اینکه موفق شدیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم رضایت دارم.

وی در ادامه درباره آمادگی‌شان برای بازی پیش رویشان با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من 24 بازیکن در اختیار دارم و هر بازیکنی که تلاش کند و خودش را اثبات کند بدون درنظر گرفتن بازی او در مسابقه قبل او را در ترکیب اصلی بازی با پرسپولیس خواهم گذاشت. من به بازیکنان آموزش دادم که در خط حمله تلاش زیادی کنند تا در مواجه با مدافعان باتجربه پرسپولیس، مهارت‌های خود را به کار بگیرند و بتوانند از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کننند.

دیدار الاهلی با پرسپولیس در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 31 مرداد در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربروف: برای رویارویی با پرسپولیس آماده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..