تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خانه بوشاسپ دراز دست» بازتولید می‌شود

کارگردان تئاتر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«خانه بوشاسپ درازدست» بازتولید می‌شودعلی اتحاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کارگردانی مشترک نمایش «بانویی از اسلو» با مجید رحیمی جعفری گفت: من در این کار وظیفه کارگردانی را به همراه مجید رحیمی جعفری بر عهده دارم و در بخشی از کار دراماتورژی و انتخاب بازیگران همراهی‌های لازم را داشته‌ام و بقیه کارها بر عهده مجید رحیمی جعفری است.

وی پیرامون ملاک انتخاب بازیگران نمایش اظهار داشت: این بازیگران به صورت مشترک انتخاب شده‌اند و ما سعی کردیم که زمان، علاقه و ویژگی‌های هر دو طرف را بسنجیم و بازیگران را بر اساس ملاک‌های موجود انتخاب کنیم که البته روش معمول هم همین است.

اتحاد در خصوص فعالیت بعدی پس از اتمام نمایش «بانویی از اسلو» تصریح کرد: من قبل از اجرای این نمایش یک نمایش متوقف شده به نام «خانه بوشاسپ دراز دست» داشتم که بلافاصله بعد از اجرای این نمایش، بازتولید آن را انجام می‌دهیم.

این کارگردان درباره اجرای نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست» ادامه داد: سالن اجرای این نمایش قطعا عوض می‌شود و ما به همین دلیل، اجرا را متوقف کردیم. بازیگران اثر همزمان با انتخاب سالن و همچنین زمان اجرا، اگر جای دیگری قراردادی نداشته باشند، با ما همکاری می‌کنند وگرنه نمایش دوباره تولید می‌شود.


انتهای پیام/

آخرین اخبار از اجرای نمایش «خانه بوشاسپ دراز دست»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خانه بوشاسپ دراز دست» بازتولید می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..