تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیر مراحل فنی «پرواز در ارتفاع صفر» هستم

کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخرین اخبار از ساخت «سه تاک» و «آریو» نیست/ درگیر مراحل فنی «پرواز در ارتفاع صفر» هستمعبدالحسن برزیده کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم‌های«سه تاک» و «آریو» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فعلا که درگیر مراحل فنی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» هستیم و به دلیل حساسیت بالای آن برای رسیدن به کیفیت دلخواه، فعلا کار دیگری را آغاز نخواهم کرد.

وی افزود: هر دو اثر «سه تاک» و«آریو» آماده ساخت است و احتمالا «سه تاک» گزینه اول خواهد بود اما هنوز چیزی قطعی نیست.

شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی «آریو» کاری خانوادگی است که موضوع و فضای جنگ دارد و لوکیشن‌های آن جنوب ایران خواهد بود. همچنین، لوکیشن‌های فیلم «سه تاک» در شمال ایران و تهران خواهد بود و به موضوعی سیاسی می‌پردازد.

گفتنی است؛ آخرین فیلم بلند سینمایی عبدالحسن برزیده «مزار شریف» بود که در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

انتهای پیام/

گفتگو با عبدالحسن برزیده درباره فیلم‌های در دست ساختش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیر مراحل فنی «پرواز در ارتفاع صفر» هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..