تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر پنچری با دخترش همکلاس شد/ دستمال گردن معروف هدیه علیرضا نیکخواه به موزه دورهمی  

همکلاسی بودن بازیگر پنچری با دخترش/  به گزارش  خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهران مدیری ابتدای برنامه دورهمی درباره اهدای خون و کمک به هم نوع گفت و پس از اجرای بخش‌های نمایشی میزبان علیرضا نیکخواه بازیگر مجموعه های تلویزیونی شد.

نیکخواه بازیگر طنز مجموعه‌های تلویزیونی، که این روزها در سریال «پنچری» از شبکه سه سیما ایفای نقش می‌کند با حضور در برنامه دورهمی از سال‌های همکاری‌ خود با مدیری و آغاز به کارش در عرصه هنر گفت.

وی پس از احوال پرسی با حضار داخل استودیو در خصوص نبود اطلاعات از گذشته‌اش گفت: من از سال‌های ۱۳۴۵ با بازی در تئاتر وارد حرفه بازیگری شدم و زیاد دوست ندارم کسی از گذشته‌ام بداند.

وی درباره آغاز فعالیت‌های خود بیان کرد: از سال ۱۳۶۷ کارم را در تلویزیون شروع کردم و پس از مجموعه پرواز ۵۷ همکاری متعدد من و شما آغاز شد.

نیکخواه همچنین از میزان تحصیلات خود اظهار داشت: من لیسانس علوم سیاسی خود را پیش از انقلاب اسلامی گرفتم و بعد از انقلاب برای لیسانس کارگردانی وارد دانشگاه شدم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پنچری» با توجه به تأکید همسرش، از مادرزن خود تشکر کرد و گفت: من از همین جا طبق صحبت‌های همسرم باید از مادرزنم تشکر کنم، چراکه واقعاً کاربلد و مدیر هستند و کل خانواده را کنار هم جمع کرده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ سال دارد، عنوان​ کرد: من متولد یک فروردین  ماه سال ۱۳۲۷  هستم و چون روز اول  عید به دنیا آمدم، کسی به من این روز را تبریک نمی‌گوید.

نیکخواه به ایفای نقش خود در قالب شخصیت‌های جدی اشاره کرد: نقش جدی را در کار آقای مهرجویی بازی کردم، اما در تلویزیون اکثر کارهایم کمدی بود و قبل از ۱۳۷۲ همه کارهایم جدی بود.

وی در پاسخ به این سوال که کدام اثر برای شما ارزشمند است، ابراز داشت: من با اکثر  بچه‌های کمدی کار کردم، ولی برنامه «نوروز ۷۷» را خیلی دوست داشتم و در نگاه‌های مردم هم پررنگ‌تر دیده و شناخته شدم.

مدیری در ادامه از خاطره همکاری خود با نیکخواه در سریال «قهوه تلخ» گفت و به گوشی قدیمی مهمان برنامه که به طور خیلی عجیبی کار می‌کرد، اشاره کرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی«نوروز ۱۳۷۷» درباره شخصیت خود در خانه عنوان کرد: در زندگی آدم جدی هستم، اما وقتی جلوی دوربین می‌روم یک چیز دیگر می‌شوم، در زندگی خیلی جدی و گاهی غیرقابل تحمل شده و کمتر می‌توانم شوخی کنم.

نیکخواه از ازدواج خود گفت: نزدیک ۲۷ سال است که ازدواج کرده‌ام. من و همسرم به واسطه یکی از آشناهایمان به هم معرفی شدیم و نتیجه این ازدواج  یک دختر به اسم نیلوفر است.

مدیری با اشاره به حضور فرزند نیکخواه درباره اولین دستمزد او جویا شد و سپس این بازیگر تلویزیون گفت: برای اولین بار ۱۴ تومان حقوق گرفتم اما با توجه به اینکه من کارشناس و تخصص بازرگانی و گمرک را داشتم و بعد از ۲۱ سال سابقه بازخرید شدم.

نیکخواه درباره حضور و انتخاب فیلمنامه برای بازی در  سینما گفت و مدیری به استرس‌ها و شب بیداری‌های نیکخواه اشاره کرد.

همچنین بر اساس صحبت‌های ابتدایی، نیکخواه از نواختن ساز سه تار و سفرهای خود گفت و به خاطره همکاری خود با مدیری در فیلم ویلای من اشاره کرد. ‌

گفتنی است؛ پس  از آن نیلوفر نیکخواه فرزند بازیگر طنز مجموعه‌های تلویزیونی از حضور خود در یک سریال و همچنین میزان تحصیلات خود صحبت کرد.

نیکخواه در ادامه با بیان یادی از عارف لرستانی از ترس خود از مرگ گفت.

سپس دخترش به بازی خوب پدرش در «بنفشه آفریقایی» اشاره کرد و نیکخواه در پاسخ به سوال مدیری بیان کرد: دخترم برای ازدواج و تصمیم‌هایش، مختار است و اجباری در کارهایش ندارم.

همچنین نیکخواه و دخترش از همکلاسی بودن گفتند و اینکه نیلوفر لیسانس رشته کارگردانی دارد و من و دخترم با هم کارگردانی خواندیم.

نیکخواه در پایان با بیان خاطره نامه‌ها و هدیه‌های فرستاده شده به برنامه نوروز ۷۷ ، یک دستمال گردن به موزه دورهمی اهدا کرد.

 انتهای پیام/

 گفتگوی علیرضا نیکخواه با مهران مدیری در برنامه دورهمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر پنچری با دخترش همکلاس شد/ دستمال گردن معروف هدیه علیرضا نیکخواه به موزه دورهمی  »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..