تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشحالی مرد سعودی از تماشای خودکشی همسایه خود + فیلم

خوشحالی مرد سعودی از تماشای خودکشی همسایه خود+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در یکی از شهرهای عربستان شاهد لحظه خودکشی مردی جوان از بالای یک برج بسیار مرتفع هستیم. این لحظه وحشتناک و دلهره آور توسط یک شهروند سعودی که به همراه دختر کوچکش مشغول تماشای این صحنه است، ضبط شده است.

نکته عجیبی که در این فیلم به چشم می خورد بی تفاوتی این شهروند و واکنش دور از انتظاری است که به تماشای این صحنه نشان می دهد. وی در حالی که دخترش با وحشت در حال نگاه کردن بهمرد بالای برج است، مدام شخصی را که تصمیم به خودکشی گرفته تشویق به پریدن می کند و حتی لحظه سقوط به نشانه بی تفاوتی به این حادثه دردناک می‌گوید: به جهنم!

انتهای پیام/

خودکشی مرد جوان در عربستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشحالی مرد سعودی از تماشای خودکشی همسایه خود + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..