تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین زنبور دنیا در هیمالیا+تصاویر

بزرگترین زنبور عسل دنیابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کوه هیمالیا یکی از مرتفع ترین کوه های دنیا واقع در کشور نپال است که بزرگترین زنبورهای عسل دنیا را دردل خود جای داده است. مردم روستای رای، از وجود این زنبورها آگاه شده و برای دسترسی به عسل آن سختی بالارفتن و خطر سقوط را به جان خریده‌اند.

گفته می‌شود عسل تولیدی این زنبورها از خاصیت درمانی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و مردم روستای رای با وجود ارزش بالای این عسل و قیمت گزاف آن حاضر به فروش نیستند و آن را در میان مردم روستای خود و سه روستای هم ‌جوار تقسیم می‌کنند.

صعود به ارتفاعات این کوه کار بسیار خطرناک و طاقت فرساست و تقریبا حدود 4 ساعت زمان می‌برد. داوطلبانی که حاضر به صعود می‌شوند تقریبا هیچ تضمینی برای زنده ماندن ندارند و تنها کاری که برای حفظ جان خود از سقوط آنی می‌توانند انجام دهند این است که پای خود را به نردبان معلقی که از آن برای صعود استفاده می‌کنند می بندند. از سوی دیگر در طول مسیر بارها مورد حمله این زنبورهای غول پیکر قرار می‌گیرند. طبق اظهارات این جستجوگران، خاصیت ویژه و منحصر بفرد این عسل در درمان بیماری‌ها، تنها انگیزه و دلیل نبرد با این زنبورها است.


تصاویر زیر گویای ماهیت خطرناک این صعود است.

بزرگترین زنبور عسل دنیا

  

بزرگترین زنبور عسل دنیا

بزرگترین زنبور عسل دنیا

 

انتهای پیام/

بزرگترین زنبور دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین زنبور دنیا در هیمالیا+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..