تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه دیدار حاج قاسم سلیمانی با پدر شهید محسن حججی +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی عصر امروز، پنجشنبه26مرداد،  در حسینیه فاطمه الزهرا (س) تهران برگزار شد؛ در این مراسم سرلشکر قاسم سلیمانی فرماده نیروی قدس سپاه پاسداران، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و سایر شخصیت‌های نظامی و سیاسی کشور حضور داشتند.

محسن حججی از جهادگران و فعالان فرهنگی کشور در عملیاتی نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد، تکفیری های داعش پس از دو روز، در شانزدهم مردادماه 1396، در اقدامی ددمنشانه، سر از تن محسن حججی جدا کرده و او را به شهادت رساندند؛ شهید حججی 25 ساله و اهل نجف آباد اصفهان بود که از او فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

نحوه شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی، در فضای مجازی و در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت؛ صفحه منتسب به حاج قاسم سلیمانی، فیلمی از دیدار سردار سلیمانی با پدر پاسدار شهید محسن حججی در حاشیه مراسم گرامیداشت این شهید والامقام منتشر کرد. 

 

انتهای پیام/

سردار سلیمانی با پدر شهید حججی دیدار کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه دیدار حاج قاسم سلیمانی با پدر شهید محسن حججی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..