تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس خاص ضرغامی در اینستاگرام پدر مرحومش

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارواح منتظر بسته‌های ارسالی شما هستند؛ بخصوص در شب‌های جمعه؛  این‌ها را سید عزت‌الله ضرغامی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، با انتشار پستی در اینستاگرام توصیه کرده است. ضرغامی عنوان جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش را "قبرستان" انتخاب کرده است، وی برای یادکردن از پدر مرحومش، دو تصویر به اشتراک گذاشته، یکی عکسی که پدر مرحومش از او گرفته و به گفته ضرغامی، آن را در اینستاگرامش منتشر کرده است و دیگری عکسی از سنگ مزار سید حسین ضرغامی، پدر مرحومش.

عزت الله ضرغامی نوشته است: "خدا اموات شما را رحمت کند. اینجا باغ رضوان، قبرستان متروکه قم است که بیش از ده سال است کسی آنجا دفن نمی‌شود. آن هم قبر پدر مرحوم است که در سال ۶۵ از دنیا رفت.
قبرش را قبلا خریده بود و بالغ بر ۱۵ سال خودش بر سر آن قرآن میخواند.
هفته قبل برای فاتحه خوانی و قرائت قرآن آنجا رفتم. عکس سمت راست را جوانی که مشغول عکاسی و مستندسازی بود از من گرفت و در اینستاگرام‌اش گذاشت، من را هم تگ کرد.
رهبری به ما فرمودند تا وقتی زنده‌اید، خودتان توشه آخرت را فراهم کنید والا بعد از شما هر کاری هم برایتان بکنند «چیزکی!» برای شما خواهد بود. خودتان باید به فکر باشید.
به وضوح این مسأله را در رفتار خودم ونسبت به پدر و مادر مرحومم می‌بینم. خیلی کم گذاشته‌ایم!
ارواح منتظر بسته‌های ارسالی شما هستند! به ویژه در شب‌های جمعه!
قرائت سوره ملک و یس و واقعه هم خیلی خوب است."

 

انتهای پیام/

ضرغامی از پدر مرحومش یاد کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس خاص ضرغامی در اینستاگرام پدر مرحومش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..