تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف توهین آمیز رسانه ترکیه‌ای درباره زائران ایرانی + عکس

گاف توهین آمیز رسانه ی ترکیه ای درباره ایران+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب سایت رسمی رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه تی آرتی (TRT) شایعاتی را که رسانه های عربستان در خصوص فوت  زائران ایرانی حاضر در عربستان در فضای مجازی منتشر کرده بود به شکلی توهین آمیز بازتاب داد. در بخش عربی و تیتر این وب سایت نوشته شده بود: "هلاک 31 حاجا فی الأراضی المفیسه"

لازم به ذکر است که این وب سایت به جای استفاده از کلمه الموت از کلمه هلاک استفاده کرده است.

گفتنی است؛ رسانه‌های عربستان اعلام کرده بودند روز یکشنبه دست‌کم 31 نفر از زائران خانه خدا جان خود را از دست داده‎اند. چندی بعد رئیس سازمان حج و زیارت از سلامت زائران ایرانی حاضر در عربستان خبر داد و با توجه به نشر برخی اخبار در خصوص فوت ۳۰ زائر در شبکه های مجازی، از هموطنان خواست به اینگونه مطالب اطمینان نکنند.

گاف توهین آمیز رسانه ی ترکیه ای درباره ایران+عکس 

انتهای پیام/

گاف در ترجمه یا توهین عامدانه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف توهین آمیز رسانه ترکیه‌ای درباره زائران ایرانی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..