تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواستگاری عجیب یک دختر از همکلاسی‌اش در وسط خیابان/ آیا اینترنت اشیاء حریم خصوصی را تهدید می‌کند؟/ احترام متفاوت برانکو به شهید محسن حججی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعدادی از اخبار سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران که در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون در فضای مجازی و هنرمندان در فضای مجازی منتشر شده بیش از سایر اخبار مورد توجه کاربران بوده است، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران نشده اید می توانید اخبار پربازدید از نگاه کاربران را در ادامه دنبال کنید.

 

خواستگاری عجیب یک دختر از همکلاسی‌اش در وسط خیابان + فیلم

دختری سعی داشت وسط خیابان از همکلاسی خود برای ازدواج جواب مثبت بگیرد اما تقلاهایش نتیجه نداد و پسر جوان او را رها کرد و رفت.

احترام متفاوت برانکو به شهید محسن حججی + فیلم

سرمربی پرسپولیس در ابتدای بازی با سیاه‌جامگان به شکلی متفاوت به شهید حججی ادای احترام کرد.

ضرب و شتم یک پیرمرد 80 ساله توسط پسرانش + فیلم

در یکی از ایالت‌های هند چند برادر بر سر تقسیم ارث، پدر پیر خود را به طرز بیرحمانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار دادند که انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های زیادی همراه بود.

ماشین عروسی که به یاد پاسدار شهید حججی تزیین شد

عروس و دامادی مراسم ازدواج خود را با نام پاسدار شهید محسن حججی، متبرک کردند.

مهریه عجیب، عروس و داماد ایلامی را راهی بیابان کرد +عکس

همیشه عادت کرده‌ایم که مهریه سکه طلا، ملک یا سفر زیارتی باشد، اما گاهی بعضی از مهریه‌ها خبرساز می‌شود.

چالش‌های پیش‌رو در اینترنت اشیاء/ آیا حریم خصوصی تهدید می‌شود؟

اینترنت اشیاء با وجود مزایایی که برای آن متصور است چالش‌هایی را برای زندگی و حریم خصوص افراد به همراه دارد که باید برای آن پاسخی مناسب ارائه شود.

فیلمی جذاب از شکستن دیوار صوتی توسط یک جنگنده

انفجار صوتی یک پدیده جذاب است و زمانی بوجود می‌آید که هواپیماهای جنگی با سرعتی بیش از سرعت نور از آن عبور می‌کنند، در این خبر می‌توانید فیلمی جذاب از شکسته شدن دیوار صوتی را ببنید.

قتل دلخراش زن 56 ساله توسط برادرش + تصاویر

مرد 69 ساله‌ی رومی، خواهر خود را خفه کرد و بعد از قطع اعضای بدنش‌، آنها را درون سطل‌ زباله انداخت.

پرش مرد میانسال از طبقه 7 ساختمان بورس + تصاویر

گفته می شود مردی با عبور از موانع شیشه ای ساختمان، خود را به طبقه 7 رسانده و سپس با پرش از آن در لابی ساختمان فرود آمده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواستگاری عجیب یک دختر از همکلاسی‌اش در وسط خیابان/ آیا اینترنت اشیاء حریم خصوصی را تهدید می‌کند؟/ احترام متفاوت برانکو به شهید محسن حججی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..