تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهریه عجیب، عروس و داماد ایلامی را راهی بیابان کرد +عکس

مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از ویژگی‌های بارز نسل جدید  این است که تمایل به متفاوت بودن دارند. این را از سبک زندگی و نوع پوشش آنها می توان به راحتی فهمید اما خاص تر از همه آنها مهریه های عجیب و غریبی است که برای خود در نظر می گیرند و غافل از این که این مهریه ها نمی تواند ضامن خوشبختی آنها شود.

شاید ریشه بسیاری از این تفاوت‌ها گرفتن یک ژست روشنفکرمآبی باشد و این احساس که با داشتن مهریه ای متفاوت در برابر دیگران حس برتری پیدا می کند.

مهریه‌هایی که بیشتر بر اساس روحیه عروس خانم‌ها تعیین می‌شود و گاه زمانی که کار به پرداخت آن می‌رسد، مرد افسوس می‌خورد کاش مهریه را سکه تعیین کرده بود.

مدتی بود مهریه‌ها خنده‌دار و غیرقابل اجرا شده بود که با ورود قوه قضاییه این مهریه‌ها دیگر ثبت نمی‌شود و خبری از بال مگس و دست و پای داماد به عنوان مهریه نیست.

به تازگی یک نوعروس جوان که ایلامی است مهریه‌اش را کاشت درخت به میزان عدد تاریخ تولدش که 1372 بود  تعیین کرد.

در ادامه با همراه باشید تا تصویری از این دو زوج را مشاهده نمایید.

 مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند +عکس

انتهای پیام/

 مهريه‌ عجيب نوعروس ایلامی+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهریه عجیب، عروس و داماد ایلامی را راهی بیابان کرد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..