تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست اسرارآمیز نوجوان بنگلادشی+تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوجوان بنگلادشی از بیماری مرموزی رنج می‌برد که باعث شده، دستانش پر از تومورهای سنگین وزن شود.

این پسر نوجوان که "Rajib Gain" نام دارد، اهل بنگلادش است و 19 سال دارد؛ عدم درمان موجب شده است تا تومورها گسترده‌تر شود و دست و بخشی از بدن او را بپوشاند.

"Rajib" بدون کمک خانواده خود قادر به انجام امور شخصی‌اش نیست و به خاطر سنگینی دستش نمی‌تواند تعادلش را حفظ کند؛ از طرفی خانواده وی از پس هزینه‌های درمان این بیماری برنمی‌‌آیند و همین موضوع به وضعیت نوجوان بنگلادشی دامن زده است.

پس از انتشار عکس‌های "Rajib" توسط عمویش در فضای مجازی، اداره بهداشت بنگلادش وعده داده است که برای درمان این نوجوان تمام اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

تصاویری از "Rajib" را در زیر مشاهده می‌کنید:

دست اسرارآمیز نوجوان بنگلادشی+تصاویر

دست اسرارآمیز نوجوان بنگلادشی+تصاویر

منبع:فارس

انتهای پیام/

نوجوان بنگلادشی از بیماری مرموزی رنج می‌برد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست اسرارآمیز نوجوان بنگلادشی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..