تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت سامسونگ از پرداخت غرامت تبرئه شد

شرکت سامسونگ از پرداخت غرامت تبرعه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اینکه شرکت سامسونگ گوشی هوشمند «Samsung Galaxy Note 7» خود را عرضه کرد با مشکل بزرگی مواجه شد. بسیاری از گوشی های این شرکت به دلیل نقص فنی ای که داشتند دچار آتش سوزی شدند و همین باعث شد که کاربران بسیاری که این گوشی را تهیه کرده بودند ، از شرکت سامسونگ به خاطر خطری که آنها را تهدید کرده بود و خساراتی که متحمل شده بودند، شکایت کنند.

پس از این اتفاقات، شرکت سامسونگ طرح جایگزین کردن گوشی نوت 7 خود را آغاز کرد. در این طرح  سامسونگ گوشی های نوت 7 فروخته شده خود را از مشتری‌ها پس می‌گرفت و به جای آن یک گوشی Galaxy S7 Edge و مقداری هزینه به آنها بازمی‌گرداند  تا خسارتشان جبران شود.

اما با این حال عده ای از شکایت خود دست برنداشتند و در مجموع مبلغ 935 میلیون دلار به‌عنوان غرامت از شرکت سامسونگ طلب شد. اما اخیرا دادگاهی در این خصوص برگزار شد و قاضی حکم را به نفع شرکت سامسونگ داد. دادگاه معتقد بود کاری که سامسونگ در جهت جبران خسارت مشتریان انجام داده کافی بوده است و دیگر نیازی به پرداخت غرامت نیست.

انتهای پیام/

ماجرای آتش گرفتن نوت 7 به کجا رسید؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت سامسونگ از پرداخت غرامت تبرئه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..